ייעוץ ותמיכה בחברות מזון, הסעדה ופארמה
פיתוח מוצרים חדשים ושיפור הפרופיל התזונתי של מוצרים קיימים, המיוצרים בארץ או מיובאים זו המומחיות של שלומית דיליאון ונאוה רוזנפלד, בעלות וותק בעבודה בחברות מזון בקטגוריות רבות: קולינריה (פסטה, רטבים), מאפה, מזון קפוא (גלידות, מן הצומח), סלטים, עזרי אפייה, משקאות (קפה, תה, משקאות קלים), תרכובות מזון לתינוקות (תמ"ל), שימורים, חטיפים כמו גם ניסיון בעבודה בחברות הסעדה עבודה עם מזונות טריות ומבושלות.
ליווי ויעוץ במספר מישורים:
מישור ראשון – מוצרים
שלב 1 – מיפוי המוצרים ובחינת הפרופיל התזונתי: ערכים תזונתיים, רכיבים, הזדמנויות צריכה, קהלי יעד.
שלב 2 – השוואה למתחרים: נקודות חוזקה, נקודות חולשה, זיהוי הזדמנויות עסקיות
שלב 3 – המלצות לשיפורים תזונתיים במוצרים הקיימים:
הצגת תמונת המצב בפני ההנהלה והצוות (שיווק, טכנולוגים, תפעול)
בניית יעדים לשיפורים תזונתיים
שלב 4 – המלצות לפיתוח מוצרים חדשים
עבודה בצוות עם השיווק, הטכנולוגיה, התפעול, בהתאם למשאבים קיימים ולתקציב.
מישור שני – תקשורת
שלב 1- מסרים והצהרות: על גבי אריזה, שילוט בנקודות המכירה
שלב 2 – פעילות עם הצרכנים ועם קהל מקצועי (דיאטנים, רופאים, אנשי חינוך, שפים, עיתונאים, בלוגרים) יצירת בידול מול מתחרים תוך מיקוד המסרים והטמעתם בקרב הקהל הרחב והקהל המקצועי בדרכים חדשניות וחווייתיות.
- תכנון הפעילות עם הקהל המקצועי: חשיפה בכנסים, בניית מפגשי בוטיק, דיוור (ניוזלטר).
- בחירת המסרים והשפה העיצובית שתלווה את מגוון הפעילויות.
- יצירת חומרי עזר מקצועיים, כתיבת חומרים מקצועיים. נאוה ושלומית יזמו וערכו מקצועית שלושה ספרים לקהל הדיאטנים והרופאים: "טעים לדעת" – המדריך הקולינרי לאנשי מקצוע, "החיים ללא גלוטן" – , "המתוק הבא שלך" – חדשנות והתפתחות בעולם הממתיקים, וכתבו ספר לקהל הרחב "איך לאכול כשאין זמן לנשום".
- תיאום מול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים.
- מענה לשאלות ולפניות של הקהל המקצועי והצרכנים.
- שת"פ עם משרדי יח"צ, קד"מ והפרסום (אישור קומוניקטים, כתיבת חומרים לקהל הרחב, לעיתונות הכתובה והדיגיטלית).