כתיבת חומרים ועריכתם במגוון ערוצים: מדיה דיגיטלית, ספרים, מגזינים, עלונים, קומוניקטים לתקשורת, התאמת מידע וחומרים מחו"ל לשוק הישראלי ועוד.
הנגשת המידע למגוון קהלים: לקהל הרחב: צרכנים, לקוחות, הורים כמו גם קהל מקצועי רלוונטי: דיאטנים, רופאים, אחיות, מורים, גננות, שפים.
נאוה ושלומית ערכו מקצועית שלושה ספרים לקהל מקצועי (דיאטנים ורופאים): "טעים לדעת", "החיים ללא גלוטן", "המתוק הבא שלך" וכתבו את הספר "איך לאכול כשאין זמן לנשום".
מאז ינואר 2013 כותבות מאמר שבועי המתפרסם באתר מעריב ובמוסף שישי של העיתון.